Weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marianne Aeilkema - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Marianne Aeilkema - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Marianne

11 November 2012 | Nederland, Groningen

We hadden niet meer zo'n zin om lange afstanden met de bus af te leggen en hebben de tunnels die in de oorlog werden gebruikt even gelaten voor wat het was. Gewoon drie dagen in Ho Chi Minh rondgeslenterd en geen moment verveeld. Qua cultuur musea e.d is het niet zo interessant, maar de mensen en de verkeersdrukte blijft je verbazen. Het was ook erg warm, waardoor het tempo niet te hoog kon liggen. Vooral ikzelf had de laatste dagen erg veel last van de warmte.
De ochtend voor vertrek hebben we ons nog even lekker laten masseren, zodat we ontspannen aan onze lange terugreis konden beginnen.
Na precies 24 uur reizen zijn we weer in Groningen gearriveeerd en kunnen we nu alle gebeurtenissen op ons laten inwerken en met de vele foto's aan de slag.